RAMOWE ROZKŁADY DNIA
PRZEDSZKOLE - WIELKA WIEŚ
7:00 – 9:00 |
SCHODZENIE SIĘ DZIECI Swobodne zabawy w kącikach zainteresowań; praca indywidualna |
9:00 – 9:30 |
ŚNIADANIE Czynności samoobsługowe – ćwiczenie / doskonalenie umiejętności samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłku. |
9:30 – 12:00 |
ZAJĘCIA EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZE Praca dydaktyczno- wychowawcza; zabawy: dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, integracyjne i inne; prace plastyczno – techniczne; pobyt na świeżym powietrzu; wycieczki; zajęcia podejmowane |
12:00 – 12:40 |
OBIAD Czynności samoobsługowe – ćwiczenie / doskonalenie umiejętności samodzielnego i prawidłowego posługiwania się sztućcami, pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się. |
12:40 – 14:00 |
ZAJĘCIA POPOŁUDNIOWE Odpoczynek poobiedni; ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych; zabawy swobodne w sali przedszkolnej i na placu zabaw; praca indywidualna lub z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjno – kompensacyjnym, wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; czynności porządkowe oraz higieniczne – przygotowanie do podwieczorku. |
14:00 – 14:30 |
PODWIECZOREK Czynności samoobsługowe – ćwiczenie/ doskonalenie umiejętności samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłku. |
14:30 – 17:00 |
PODSUMOWANIE DNIA Praca indywidualna lub z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjno – kompensacyjnym, wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; zabawy swobodne dzieci; omówienie |
W GODZINACH 8:30 – 13:30 REALIZOWANA JEST BEZPŁATNA PODSTAWA PROGRAMOWA WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO |
PRZEDSZKOLE - BIAŁY KOŚCIÓŁ
7:00 – 9:00 |
SCHODZENIE SIĘ DZIECI Swobodne zabawy w kącikach zainteresowań; praca indywidualna |
9:00 – 9:30 |
ŚNIADANIE Czynności samoobsługowe – ćwiczenie/ doskonalenie umiejętności samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłku. |
9:30 – 12:00 |
ZAJĘCIA EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZE Praca dydaktyczno - wychowawcza; zabawy: dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, integracyjne i inne; prace plastyczno – techniczne; pobyt na świeżym powietrzu; wycieczki; zajęcia podejmowane z inicjatywy dzieci; czynności porządkowe oraz higieniczne – przygotowanie do obiadu. |
12:00 – 12:45 |
OBIAD Czynności samoobsługowe – ćwiczenie / doskonalenie umiejętności samodzielnego i prawidłowego posługiwania się sztućcami, pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się. |
12:45 – 14:30 |
ZAJĘCIA POPOŁUDNIOWE Odpoczynek poobiedni; ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych; zabawy swobodne w sali przedszkolnej i na placu zabaw; praca indywidualna lub z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjno – kompensacyjnym, wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; czynności porządkowe oraz higieniczne – przygotowanie do podwieczorku. |
14:30 – 14:45 |
PODWIECZOREK Czynności samoobsługowe – ćwiczenie/ doskonalenie umiejętności samodzielnego i kulturalnego spożywania posiłku. |
14:45 – 17:00 |
PODSUMOWANIE DNIA Praca indywidualna lub z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjno – kompensacyjnym, wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; zabawy swobodne dzieci; omówienie |
W GODZINACH 8:30 – 13:30 REALIZOWANA JEST BEZPŁATNA PODSTAWA PROGRAMOWA WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO |